19 April, 2024
اجاره فضای تبلیغاتی

 

با توجه به اینکه خرید کردن یکی از تفریحات مسافرت محسوب می‌ شود، مراکز خرید یکی از اصلی ترین ویژگی های هر شهری هستند. در واقع خرید کردن بخش جداناپذیری از زندگی انسان های مدرن می باشد. اهمیت خرید کردن در شهرهای توریستی به دلیل افزایش تردد بسیار بیشتر است. شهر بابلسر به دلیل اینکه گردشگران زیادی دارد از مراکز خرید بسیاری برخوردار است. صنایع دستی و محلی این شهر باعث رغبت توریست ها برای بازدید از بازارهای بابلسر می باشد.

مراکز خرید بابلسر

اگر قصد دارید برای خرید چرخی در شهر بابلسر بزنید خوب است معروف ترین مراکز خرید این شهر را بشناسید. در ادامه به معرفی مجتمع های تجاری بابلسر و مراکز خرید این شهر می پردازیم.


مطلب پیشنهادی: معرفی بهترین رستوران های بابلسر


مجتمع تجاری پرشیا

مجتمع تجاری پرشیا شهر بابلسر

مجتمع تجاری پرشیا شهر بابلسر

این مجتمع متشکل از دو طبقه می باشد و خوشبختانه فاز دوم آن در حال احداث می باشد. از خصوصیات بی نظیر این مجتمع می توان به نزدیکی آن به ساحل، شهر بازی آلپ، کافی شاپ روباز و منطقه ای مشخص برای بازی کودکان اشاره کرد. افرادی که از حضور در مناطق شلوغ لذت می برند، مجتمع پرشیا گزینه ی بسیار خوبی برای انتخاب می باشد؛ زیرا یکی از شلوغ ترین مجتمع های تجاری بابلسر می باشد. ساعت کاری این مجتمع از ساعت 9 صبح الی 24 بامداد می باشد. مجتمع تجاری پرشیا یکی از بی‌نظیر ترین پاساژ های بابلسر شناخته می شود.

آدرس: حدفاصل جاده بابلسر به فریدونکنار

تلفن: 01125226720

بازار روز قدیم بابلسر

بازار روز قدیم بابلسر

بازار روز قدیم بابلسر

مراکز خرید در این شهر تنها به بازار های جدید همراه با ساختمان های بزرگ محدود نمی شوند. در بین افراد جامعه، هنوز هم بسیاری ترجیح می دهند خریدهای خود را از بازارهای قدیمی انجام دهند. بازار قدیمی بابلسر، به بازار امام خمینی معروف است، می توان گفت جزء قدیمی ترین فروشگاه های بابلسر به شمار می آید. به دلیل قدمت زیاد این بازار، طبیعتا جای پارک مناسبی برای آن تعبیه نشده است؛ بنابراین قبل از مراجعه به این بازار حتما جای پارک خودروی خود را در نظر داشته باشید.

آدرس: ورودی اول در خیابان رجایی، ورودی دوم در مجاورت پاساژ طیری

مرکز خرید اکسین

مرکز خرید اکسین شهر بابلسر

مرکز خرید اکسین شهر بابلسر

مرکز خرید اکسین در خود شهر بابلسر قرار ندارد؛ بلکه در مسیر بابلسر به فریدونکنار است. اما به دلیل محبوبیت زیادی که دارد از آن به عنوان یکی از مراکز خرید بابلسر یاد می شود. این مرکز خرید که در سال ۹۶ افتتاح شده است، تاکنون مورد استقبال مردم بومی و توریست های زیادی قرار گرفته است. تنوع کالا و قیمت های مناسب در مرکز خرید اکسین، آن را به یکی از بهترین مجتمع های تجاری بابلسر تبدیل کرده است. ساعت کاری این مجتمع از 8 صبح تا 12 شب است. در مجتمع اکسین می توان انواع خریدهای روزانه را تهیه نمود.

آدرس: جاده بابلسر به سمت فریدونکنار، روبه روی استادیوم ورزشی

تلفن: 09111133751

فروشگاه خانواده برتر

فروشگاه خانواده برتر شهر بابلسر

فروشگاه خانواده برتر شهر بابلسر

این فروشگاه در میان مردم بابلسر بسیار محبوب است. دلیل مجبوبیت آن کیفیت اجناس، قیمت مناسب و تنوع کالا می باشد. همچنین طی دوره ها و اعیاد مختلف تخفیفات زیادی را برای مشتریان در نظر می گیرد. خانه برتر، این فرصت را در اختیار افراد قرار داده است تا در یک مکان آرام و دنج به خرید بپردازند. خانه برتر را نمی توان یکی از بزرگترین پاساژهای بابلسر دانست؛ بنابراین نباید توقع فود کورت و شهربازی در آن را داشته باشید. یکی از مشکلات این پاساژ، جای پارک ماشین است. فروشگاه خانه برتر دارای پارکینگ اختصاصی نیست.

آدرس: رو به روی خزر شهر شمالی، جنب درب دریاسر

تلفن: 01135280232


مطلب پیشنهادی: معرفی بهترین کافی شاپ های بابلسر


مجتمع تجاری رویال مال

مجتمع تجاری رویال مال شهر بابلسر

مجتمع تجاری رویال مال شهر بابلسر

یکی از بزرگ ترین مجتمع های تجاری بابلسر، مجتمع تجاری رویال مال است. این مجتمع متشکل از بزرگ ترین پاساژ های بابلسر است. این مجتمع دارای خدمات بینظیری مانند: اینترنت وایرلس برای مشتریان و کاسبان، نمازخانه، اتاق مادر و کودک، سیستم صوتی پیشرفته، نیروگاه برقی 5 مگاواتی و … است. از ویژگی های برجسته مجتمع تجاری رویال مال، وجود نیروگاه برقی 5 مگاواتی است که متشکل از 3 دستگاه ژنراتور گازی است، که ضمن تامین برق مورد نیاز مجمتع، مازاد تولید خود را در اختیار برق شهری قرار می دهد.

آدرس: اتوبان بابلسر- فریدونکنار، روبروی شهرک دریا کنار

تلفن: 01135291416

فروشگاه ایران کتان

فروشگاه ایران کتان شهر بابلسر

فروشگاه ایران کتان شهر بابلسر

فروشگاه ایران کتان، از دو طبقه ی مجزا تشکیل شده است و تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد. طبقه ی اول این فروشگاه، به انواع لباس و کیف و کفش اختصاص دارد و طبقه ی دوم آن، دارای انواع ظروف شیک و زیبا می باشد. اگر مسئله ی قیمت خیلی برایتان اهمیت ندارد از این فروشگاه دیدن فرمایید. البته توجه داشته باشید که قیمت گران اجناس برخی از فروشگاه های بابلسر، با توجه به کیفیت بالای آن ها منطقی است. پیدا کردن جای پارک در این محدوده، کمی سخت است.

آدرس: بابلسر، نرسیده به دریا کنار

شهر بابلسر از تعداد بی شماری پاساژ، فروشگاه و مجتمع تجاری برخوردار است. لیست فوق تنها بخشی از مراکز خرید بابلسر است. شما می توانید با نصب اپلیکیشن میز و استفاده از نقشه ی دیجیتال این پلتفرم، از آدرس فروشگاه های بابلسر مطلع شوید. همچنین می توانید از طریق این اپلیکیشن از تخفیفات انواع مراکز خرید بابلسر و ساعات کاری پاساژهای بابلسر نیز اطلاع کسب نمایید.

 

کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستم و در حوزه استارتاپ‌های آی‌تی فعالیت می‌کنم. شروع کاری من با تولید محتوا در زمینه گردشگری و برندینگ شروع شد و تصمیم گرفتم یه پیشرفتی تو زندگی خودم ایجاد کنم این شد که در سال 1397 به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ در هلدینگ دانش بنیان آریانا فعالیت حرفه‌ای خودم رو شروع کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *