19 April, 2024
بهترین رستوران های بابلسر

معرفی بهترین رستوران های بابلسر

اجاره فضای تبلیغاتی

 

شهر زیبای بابلسر به دلیل آب و هوای مناسب و طبیعت زیبایی که دارد سالانه مقصد گردشگری مسافران زیادی می‌باشد. رودخانه بابل، روستای کهنه محله، پل معلق و … از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر می باشند. البته جاذبه‌های طبیعی شهر بابلسر غیر قابل شمارش هستند. اگر قصد دارید به بابلسر سفر کنید می توانید جهت آشنایی بیشتر با این شهر و جاذبه های تفریحی و گردشگری آن و بهترین رستوران های بابلسر اقدام به نصب اپلیکیشن میز نمایید.

بهترین رستوران های بابلسر

نوع تغذیه در سفر از اهمیت زیادی برخوردار است؛ همچنین همه ما دوست داریم با فرهنگ غذایی هر شهری بیشتر آشنا شویم. به همین دلیل ما در ادامه رستوران هایی را به شما معرفی می کنیم که بتوانید در طول سفر خود از کیفیت آن ها لذت ببرید.

رستوران سوسره

رستوران سوسره بابلسر

رستوران سوسره بابلسر

اگر به دنبال یک رستوران زیبا با معماری متفاوت هستید، ما به شما رستوران سوسره را پیشنهاد می کنیم. این رستوران جذاب، با زیبایی های ظاهری و پخش موسیقی زنده، خاطره ای به یاد ماندنی برای شما به ارمغان می آورد. اتاق های فانوسی شکلی که در فضای بیرون این رستوران قرار دارد سبب تمایز سوسره با رستوران های اطراف شهر شده است. منوی رستوران سوسره متنوع و غذاهای آن بسیار با کیفیت می باشد.

آدرس: کیلومتر ۲ بابلسر، مقابل شهرک دریا

تلفن: ۰۱۱۳۵۲۸۷۰۱۰


مطلب پیشنهادی: معرفی بهترین کافی شاپ های شهر بابلسر


رستوران میزبان

رستوران میزبان بابلسر

رستوران میزبان بابلسر

رستوران میزبان، یکی از بزرگ ترین رستوران های شهر بابلسر می باشد که حدود ۲۰ سال سابقه ی فعالیت دارد. در رستوران میزبان انواع غذاهای محلی و ایرانی سرو می شود. میزبان با داشتن چندین سالن بزرگ، مکانی مناسب برای برگزاری مراسم ها می باشد. می توان بدون اغراق گفت تمامی غذاهای این رستوران، در بهترین کیفیت ممکن عرضه می گردد ولی سبزی پلو با ماهی رستوران میزبان، یکی از پرطرفداران ترین غذاهای این رستوران است.

آدرس: خیابان امام خمینی، نبش امام خمینی ۶

تلفن: ۰۱۱۳۵۳۳۴۹۶۸

رستوران باغ رز

رستوران باغ رز بابلسر

رستوران باغ رز بابلسر

باغ رز را می توان علاوه بر رستوران، به عنوان یک سفره خانه هم در نظر گرفت. منوی رستوران باغ رز از تنوع بالایی برخوردار است و کیفیت عالی غذاهای این رستوران، معروف می باشد. فضای زیبا و آرام رستوران باغ رز باعث شده است که مردم از آن به عنوان یکی از بهترین رستوران های بابلسر یاد کنند.

آدرس: کیلومتر ۷ جاده بابلسر

تلفن: ۰۱۱۳۵۳۷۶۰۰۰

رستوران شیلات

رستوران شیلات بابلسر

رستوران شیلات بابلسر

شیلات، یکی از قدیمی ترین رستوران های شهر بابلسر می باشد که بیشتر مواقع بسیار شلوغ است. رستوران شیلات، یک رستوران دریایی است و عرضه کننده ی  انواع ماهی ها نظیر قزل آلا، ازون برون، ماهی سفید و… در بهترین کیفیت و طعم مطلوب می باشد. رستوران شیلات، یکی از رستوران های اطراف ساحل می باشد که از محوطه ای بسیار زیبا و سرسبز برخوردار است. توجه داشته باشید که شیلات یک رستوران دریایی است و در آن تنها غذاهای دریایی سرو می‌ شود.

آدرس: بلوار ساحلی بابلسر، پارکینگ ۹

تلفن: ۰۱۱۲۵۲۲۲۶۶

رستوران اکبر جوجه

رستوران اکبر جوجه بابلسر

رستوران اکبر جوجه بابلسر

معمولا رستوران های اکبر جوجه در اکثر شهرها شعبه دارند؛ اما رستوران اکبر جوجه ی بابلسر با ظرفیت پذیرایی بالا و طبخ بسیار خوشمزه ی این غذا، دارای کیفیت بالایی می باشد. در این رستوران، اکبر جوجه با رب انار و پلوی ایرانی و زعفرانی سرو می شود‌. البته می توانید در رستوران اکبر جوجه بابلسر، سایر غذاهای ایرانی را نیز میل بفرمایید.

آدرس: بابلسر، کیلومتر ۱ جاده ی فریدون کنار، مقابل اداره ی دامپزشکی

تلفن: ۰۱۱۳۵۲۸۹۲۹۲

رستوران رز سفید

رستوران رز سفید بابلسر

رستوران رز سفید بابلسر

رز سفید، یک رستوران خانوادگی است که در آن انواع غذاهای ایرانی و محلی سرو می گردد. فضای سبز، گل آرایی، آب نماهای زیبا در کنار آلاچیق های دیوار شیشه ای، رز سفید را در لیست معروف ترین رستوران های بابلسر قرار داده است. هر یک از آلاچیق های این رستوران مجهز به اسپلیت و بلندگوی پخش موسیقی است که به صورت مجزا تنظیم می شود. از بهترین ترین غذاهای این رستوران می توان به انواع کباب ها و میرزاقاسمی اشاره کرد.

آدرس: بابلسر، خیابان امام خمینی، محله اوجاکسر

تلفن: ۰۱۱۳۵۲۸۰۲۷۵

رستوران نح

رستوران نح بابلسر

رستوران نح بابلسر

رستوران نح، یکی دیگر از رستوران های بابلسر است که از آن، به عنوان یک رستوران سنتی یاد می شود. این رستوران دارای انواع غذاهای محلی و ایرانی با بهترین کیفیت می باشد. فضای سنتی و چوبی رستوران نح باعث تفاوت این رستوران، با سایر رستوران های اطراف آن شده است. نح، نزدیک ترین رستوران به پلیس راه دهک می باشد.

آدرس: بابلسر، جاده آمل، ۵۰۰ متر بعد از پلیس راه دهک

تلفن: ۰۱۱۳۲۰۴۳۰۶۰

رستوران آقای ماهیچه

رستوران آقای ماهیچه بابلسر

رستوران آقای ماهیچه بابلسر

رستوران آقای ماهیچه، یکی از معروف ترین رستوران های شهر بابلسر است و برخلاف اسمش، از تنوع غذایی بالایی برخوردار می باشد. این رستوران با فضای بزرگ، نورپردازی عالی و پرسنل خوش برخوردی که دارد، مورد استقبال افراد بسیاری واقع شده است. قیمت غذاهای رستوران آقای ماهیچه کمی گران است اما غذاها دارای کیفیت بالایی هستند. همان طور که از اسم رستوران پیداست، ماهیچه پر طرفدارترین غذای این رستوران است. رستوران آقای ماهیچه، یکی از نزدیک ترین رستوران ها به جاده دریاکنار می باشد.

آدرس: بابلسر، کیلومتر ۱ جاده دریا کنار

تلفن:  ۰۱۱۳۵۲۷۷۹۳۰


مطلب پیشنهادی: معرفی مراکز خرید شهر بابلسر


رستوران ایتالیایی فیکانو

رستوران ایتالیایی فیکانو بابلسر

رستوران ایتالیایی فیکانو بابلسر

رستوران فیکانو انواع غذاهای ایتالیایی و پیتزاهای مختلف را سرو می کند. رستوران فیکانو خیلی بزرگ نیست؛ اما بسیار زیبا می باشد. فیکانو، به دلیل سرو غذاهای ایتالیایی، دارای عملکردی متفاوت نسبت به رستوران های اطراف است. اگر قصد ایجاد تنوع در برنامه ی غذایی خود در طول را سفر دارید، از این رستوران خوشمزه غافل نشوید.

آدرس: بابلسر، کیلومتر ۱ جاده دریا کنار

تلفن: ۰۱۱۵۲۸۱۶۵۰

رستوران ایتالیایی پیرو

رستوران ایتالیایی پیرو بابلسر

رستوران ایتالیایی پیرو بابلسر

پیرو، یکی از بزرگترین رستوران های شهر بابلسر است که پیتزاهای بسیار معروفی دارد‌. اگر به دنبال یک رستوران شیک و منحصر به فرد هستید، پیرو، بهترین انتخاب محسوب می شود. در منوی غذایی رستوران پیرو می توان شاهد انواع غذاهای ایتالیایی و پیتزاهای خوشمزه و متفاوت بود. پیرو، نزدیک ترین رستوران به خیابان ورودی اصلی است.

آدرس: بابلسر، خیابان ورودی اصلی

تلفن: ۰۹۲۱۶۸۵۶۱۰۸

رستوران های فوق تنها بخش کوچکی از بهترین رستوران های بابلسر است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن میز، آدرس تمامی رستوران های شهر بابلسر، رستوران های اطراف هتل خود و یا حتی نزدیک ترین رستوران به محلی که حضور دارید را به آسانی و تنها با یک جستجو ساده پیدا کنید.

کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستم و در حوزه استارتاپ‌های آی‌تی فعالیت می‌کنم. شروع کاری من با تولید محتوا در زمینه گردشگری و برندینگ شروع شد و تصمیم گرفتم یه پیشرفتی تو زندگی خودم ایجاد کنم این شد که در سال 1397 به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ در هلدینگ دانش بنیان آریانا فعالیت حرفه‌ای خودم رو شروع کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *