16 April, 2024
بهترین کافی شاپ های بابلسر

معرفی بهترین کافی شاپ های بابلسر

اجاره فضای تبلیغاتی

 

شهر بابلسر یکی از زیباترین شهرهای شمالی است؛ همچنین به دلیل جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیاری که دارد، سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سراسر کشور می باشد. این شهر زیبا با فراهم کردن امکانات رفاهی در کنار مکان های تفریحی، آسایش و راحتی بسیار زیادی را برای مسافران فراهم آورده است. رستوران های زیبا و مجلل و غذاهای با کیفیت، رستوران های سنتی با انواع غذاهای محلی و کافی شاپ های زیبا و آرامش بخش از مهم ترین مکان هایی هستند که به لذت یک سفر طولانی در این شهر می افزایند. شما می توانید نزدیک ترین و بهترین کافی شاپ های بابلسر و دیگر مکان های تفریحی را در اپ میز پیدا کنید.

بهترین کافی شاپ های بابلسر

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که از فضای دنج کافی شاپ لذت می برید و دوست دارید بیشتر وقت خود را در فضای آرام تری نسبت به شلوغی بازار بگذرانید، در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین کافی شاپ های بابلسر را به شما معرفی کنیم.

کافی شاپ گپ

کافی شاپ گپ شهر بابلسر

کافی شاپ گپ شهر بابلسر

گپ، یکی از بهترین کافی شاپ های بابلسر است. همان طور که از اسمش پیداست بهترین مکان برای گپ و گفت‌و‌گوهای دوستانه می باشد. این کافی شاپ زیبا با فضایی دل انگیز و چوبی، انواع نوشیدنی های گرم و سرد تابستانی را برای شما سرو می کند. ساعت کاری کافی شاپ گپ از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب به صورت یکسره می باشد.

آدرس: بابلسر، رو به روی دریا کنار

تلفن: ۰۱۱۳۵۲۷۵۲۷۷


مطلب پیشنهادی: معرفی بهترین رستوران های بابلسر


کافی شاپ آرامش

کافی شاپ آرامش شهر بابلسر

کافی شاپ آرامش شهر بابلسر

آرامش، با فضایی متفاوت و جذاب به عنوان یکی از دنج ترین کافی شاپ های شهر بابلسر شناخته می شود. نورپردازی عالی و دکوراسیون زیبای این کافی شاپ، سبب تمایز آن با کافی شاپ های اطراف شهر شده است. شما می توانید در کافی شاپ آرامش، انواع نوشیدنی ها و غذاهای خوشمزه و با کیفیت را امتحان کنید. برگزاری برنامه هایی نظیر شعرخوانی از دیگر جذابیت های این کافی شاپ است.

آدرس: بابلسر، پارکینگ ۳، جنب سینما پنج بعدی

تلفن: ۰۱۱۲۵۲۲۹۶۲۲

کافی شاپ بوم

کافی شاپ بوم شهر بابلسر

کافی شاپ بوم شهر بابلسر

اگر در ایام مسافرت، قصد میل یک صبحانه ی خوشمزه را دارید، حتما از کافی شاپ بوم دیدن فرمایید. این کافی شاپ، علاوه بر صبحانه، انواع نوشیدنی ها را نیز سرو می کند. ظرفیت کافی شاپ بوم حدود ۸۰ نفر است؛ بنابراین برای برگزاری مراسم ها و تولدها مکان مناسبی است و ساعت کاری آن از  ۱۱ صبح تا ۱۲ شب می باشد. کافی شاپ بوم یکی از نزدیک ترین کافی شاپ ها به دریا کنار است.

آدرس: بابلسر، رو به روی دریا کنار، جنب فروشگاه خانه و کاشانه

تلفن: ۰۱۱۳۵۲۸۱۷۳۹

کافی شاپ دانژه

کافی شاپ دانژه شهر بابلسر

کافی شاپ دانژه شهر بابلسر

کافی شاپ دانژه، یکی دیگر از کافی شاپ های شهر بابلسر می باشد که به دلیل قیمت های مناسب و امکاناتی نظیر پارکینگ و اینترنت، پر تردد است. فضای داخلی این کافی شاپ خیلی بزرگ نیست؛ اما از تنوع بالای منو برخوردار می باشد. ساعت کاری این کافی شاپ از ۹/۵ صبح تا ۲ ظهر و از ۴/۵ عصر تا ۱۱ شب می باشد. دانژه، نزدیک ترین کافی شاپ به خیابان فردوسی شهر بابلسر است.

آدرس: بابلسر، چهار راه تندست، خیابان فردوسی، رو به روی بانک ملت

تلفن: ۰۱۱۳۲۴۷۵۷۷۷

کافی شاپ کاپ

کافی شاپ کاپ شهر بابلسر

کافی شاپ کاپ شهر بابلسر

کافی شاپ کاپ که از آن با نام کاپ کافه یاد می شود، یکی از کافی شاپ‌های معروف بابلسر است. این کافی شاپ دارای دو فضای داخلی و خارجی می باشد. سرویس دهی منظم، رفتار صمیمی پرسنل و دکوراسیون زیبای کاپ کافه، سبب تمایز این کافی شاپ از سایر کافی شاپ های اطراف شده است. فضای خارجی کاپ کافه، با چیدمانی شیک و گل آرایی زیبا، بسیار دیدنی می باشد.

آدرس: بابلسر، نرسیده به دریا کنار

تلفن: ۰۱۱۳۵۲۹۰۷۵۱

کافی شاپ ه‍

کافی شاپ ه‍ شهر بابلسر

کافی شاپ ه‍ شهر بابلسر

ه‍، یک کافه رستوران است که در لیست بهترین کافی شاپ های بابلسر جا گرفته است. این کافه رستوران زیبا، ارائه دهنده ی انواع نوشیدنی ها و غذاهای فست فودی می باشد؛ بنابراین می توان برای صرف یک وعده غذایی کامل هم به آن مراجعه کرد. کافه رستوران ه‍ ، شنبه ها تعطیل است؛ اما در سایر روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب، دایر می باشد. کافه ه‍، نزدیک ترین کافی شاپ به کمربندی فریدونکنار می باشد.

آدرس: بابلسر، میدان معلم

تلفن: ۰۹۱۱۲۱۱۹۹۵۲

کافی شاپ باریکه

کافه شاپ باریکه شهر بابلسر

کافی شاپ باریکه شهر بابلسر

این کافی شاپ با محیطی آرام و زیبا، تنوع منو، کیفیت بالا، برگزاری برنامه های مختلف و جذاب، باعث شده است که به عنوان یکی از بهترین کافی شاپ های بابلسر انتخاب گردد. کافه باریکه، نزدیک ترین کافی شاپ به میدان ساعت بابلسر می باشد. این کافی شاپ با برنامه های متنوعی که دارد، بهترین خاطره ها را در ذهن مشتریان خود ثبت می کند.

آدرس: بابلسر، میدان ساعت، ابتدای چمران

تلفن: ۰۱۱۳۵۳۳۳۶۹۳

کافی شاپ موکاچی

کافی شاپ موکاچی شهر بابلسر

کافی شاپ موکاچی شهر بابلسر

موکاچی، یکی دیگر از کافی شاپ های شهر بابلسر است که معمولا عاشقان هنر و ادبیات اصلی ترین طرفداران این کافی شاپ می باشند. دیوارهای این کافی شاپ، پر از قاب عکس هنرمندان و شاعران می باشد. شما می توانید با صرف یک عصرانه ی دلپذیر در کافه موکاچی، لذت ببرید. منوی این کافی شاپ، همانند سایر کافی شاپ های اطراف است و می توان در آن از انواع نوشیدنی های گرم و سرد بهره مند شد.

آدرس: بابلسر، جاده خزر شهر


مطلب پیشنهادی: معرفی مراکز خرید شهر بابلسر


کافی شاپ کوچه

کافی شاپ کوچه شهر بابلسر

کافی شاپ کوچه شهر بابلسر

کافی شاپ کوچه یکی از کافی شاپ های زیبای شهر بابلسر است که در کوچه ای نزدیک رودخانه بابلسر قرار دارد. گل آرایی زیبا و آرامش کافه کوچه، بسیار دلپذیر است. این کافی شاپ سرو کننده ی انواع نوشیدنی های گرم و سرد، انواع کیک ها و غذاهای فست فودی می باشد. همچنین امکان استفاده از فضای خارجی و حیاط کافه هم وجود دارد. قیمت های این کافی شاپ نسبتا مناسب است.

آدرس: بابلسر، بلوار طالقانی ۵، کوچه بن بست

کافه رستوران سوسره

کافه رستوران سوسره شهر بابلسر

کافه رستوران سوسره شهر بابلسر

کافی شاپ سوسره، یکی از هیجان انگیز ترین کافی شاپ های شهر بابلسر می باشد. این کافی شاپ چوبی، با نورپردازی ملایم و موسیقی لایت، بهترین مکان برای خلوت کردن است. تمام دکوراسیون داخلی این کافه از چوب است. حتی دیوارها و سقف هم چوبی می باشد. فضای دلچسب و ظاهر منحصر به فرد کافه سوسره باعث تفاوت آن با کافی شاپ های اطراف شهر شده است. منوی این کافی شاپ، شامل انواع نوشیدنی سرد و گرم به همراه انواع کیک ها می باشد. جای پارک و اینترنت از دیگر مزیت های کافه سوسره است.

آدرس: بابلسر، نرسیده به مجتمع ایران کتان، مقابل سیتی سنتر صالح

شما می توانید با مراجعه به سایت و یا نصب اپلیکیشن میز از آدرس بهترین کافی شاپ های بابلسر، مطلع شوید. همچنین میز این فرصت را به کسب و کارها داده است تا با ثبت کسب و کار خود در این اپلیکیشن، مخاطبان خود را از تخفیفات و شرایط کاری خود مطلع سازند.

 

اشتراک‌گذاری

کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستم و در حوزه استارتاپ‌های آی‌تی فعالیت می‌کنم. شروع کاری من با تولید محتوا در زمینه گردشگری و برندینگ شروع شد و تصمیم گرفتم یه پیشرفتی تو زندگی خودم ایجاد کنم این شد که در سال 1397 به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ در هلدینگ دانش بنیان آریانا فعالیت حرفه‌ای خودم رو شروع کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *