18 April, 2024
معرفی رستوران های رامسر

معرفی رستوران های رامسر برای صرف یک وعده جذاب

اجاره فضای تبلیغاتی

 

شهر رامسر به دلیل دارایی های طبیعی و مناظر زیبا و بکر، یکی از توریستی ترین شهرهای ایران محسوب می شود. نزدیک بودن دریا و جنگل در این شهر یکی از اصلی ترین دلایل علاقه مندی افراد برای سفر به رامسر می باشد. آب و هوای رامسر در فصل تابستان کمی گرم و مرطوب و در زمستان معتدل می باشد. جواهرده یکی از مناطق ییلاقی این شهر است که به دلیل آب و هوای خوب و زیبایی های بی نظیر طبیعی، مورد استقبال گردشگران بسیاری قرار گرفته است. اگر قصد سفر به شهر زیبای رامسر را دارید و تمایل به اطلاع از جاذبه های گردشگری و تفریحی، بهترین رستوران رامسر، نزدیک ترین رستوران ها، بهترین اقامتگاه ها و … را دارید، از نصب اپلیکیشن میز غافل نشوید. این اپلیکیشن به عنوان یک نقشه دیجیتالی، آدرس تمامی مکان های فوق را در اختیار شما قرار می دهد و سفری راحت و لذت بخش را برای شما به ارمغان می آورد. معرفی رستورا های رامسر را نیز می توانید در این اپلیکیشن پیدا کنید.

جاذبه های گردشگری رامسر

شهر رامسر، واقع در غرب استان مازندران، به عنوان عروس شهرهای ایران و یکی از اصلی ترین نقاط گردشگری کشور و جهان محسوب می شود. طبیعت بکر رامسر که برگرفته از کوه های همیشه سبز، چشمه های آب معدنی، آبشارها، مناطق ییلاقی و باغ های مرکبات می باشد، سبب شهرت این شهر شمالی شده است. جاذبه های گردشگری شهر رامسر بسیار زیاد است و قابل شمارش نمی باشد، اما از اصلی ترین نقاط گردشگری این شهر می توان به چشمه های آب گرم معدنی در سادات شهر و کتالم، روستای جواهرده که جزء کمیاب ترین نقاط ایران شناخته می شود، قلعه مخروطی مارکو، جنگل دالخانی که به دالان بهشت مازندران معروف است، موزه تماشاگه خزر، تله کابین رامسر و … اشاره کرد.

معرفی رستوران های رامسر

غذاهای محلی شهرهای شمالی یکی از اصلی ترین انگیزه های سفر به این شهرها است. شهر رامسر نیز با داشتن رستوران های فراوان و غذاهای ایرانی و محلی از این قاعده مستثنی نیست. تعداد رستوران های معروف این شهر آن قدر زیاد است که انتخاب بهترین رستوران رامسر از میان آن همه محل پرطرفدار، کاری دشوار است، زیرا کیفیت غذا در بسیاری از رستوران های این شهر مطلوب است. خبر خوب این که شما با نصب اپلیکیشن میز و تنها یک جستجوی ساده می توانید در هر کجا که هستید از نزدیک ترین رستوران به خود با خبر شوید. اپلیکیشن میز، علاوه بر معرفی رستوران های رامسر و یافتن بهترین رستوران رامسر، می تواند شما را در یافتن هر مکانی که دوست دارید یاری کند. در واقع میز، یک نقشه دیجیتال است که آدرس تمام مکان های ایران را در اختیار شما قرار می دهد.

لیست بهترین رستوران های رامسر

همان طور که گفته شد، معرفی رستوران های رامسر کار بسیار سختی است، زیرا تعداد این رستوران ها بسیار زیاد است. در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین رستوران های رامسر می پردازیم.

1- رستوران خاور خانم

رستوران خاور خانم رامسر

رستوران خاور خانم رامسر

این رستوران محلی که با تلاش های بی وقفه ی خاور خانم برپا شده است، بهترین رستوران رامسر محسوب می شود. این مکان در روستای سرولات این شهر قرار دارد و طبخ غذاهای محلی به عنوان شناسنامه ی رامسر شناخته می شود. طعم بی نظیر غذاهای محلی این رستوران به همراه ظاهر زیبا و ساده ی آن محال است از یادتان برود، بنابراین اگر قصد سفر به رامسر را دارید، از رستوران خاور خانم غافل نشوید.

2- رستوران اکبرجوجه

رستوران اکبرجوجه رامسر

رستوران اکبرجوجه رامسر

اکبرجوجه یکی از خوشمزه ترین غذاهای شهرهای شمالی است. حال اگر به دنبال یک طعم اصیل از این غذا هستید، ما به شما رستوران اکبرجوجه رامسر را پیشنهاد می دهیم. در این رستوران به طور اختصاصی تنها غذای اکبرجوجه سرو می شود و غذای دیگری در منوی آن ها به چشم نمیخورد.

3- رستوران دوستی

رستوران دوستی رامسر

رستوران دوستی رامسر

رستوران دوستی با طبخ انواع غذاها به ویژه کباب های محلی از بهترین رستوران های رامسر به شمار می آید و ترشه تره و کباب ترش جزء اصلی ترین غذاهای محلی این رستوران محسوب می شوند. رستوران دوستی علاوه بر کیفیت بالا، از قیمت های خوب و منصفانه ای نیز برخوردار است.

4- رستوران ملل

رستوران ملل رامسر

رستوران ملل رامسر

رستوران ملل با داشتن چشم انداز ساحلی، محیطی ارام و فضایی زیبا یکی از بهترین رستوران های رامسر محسوب می شود و غذاهای دریایی در آن طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. رستوران ملل، نزدیک ترین رستوران به خیابان شهید مطهری رامسر می باشد.

5- رستوران کشتی

رستوران کشتی رامسر

رستوران کشتی رامسر

سالانه افراد زیادی از رستوران کشتی به دلیل ظاهر منحصر به فردی که دارد استقبال می کنند.  در این رستوران که یک کشتی بزرگ بر روی خشکی است، غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می شود. به همین دلیل رستوران کشتی جزء رستوران هایی است که تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد. رستوران کشتی، نزدیک ترین رستوران در خیابان یاسمن می باشد.

6- رستوران مظاهری

رستوران مظاهری رامسر

رستوران مظاهری رامسر

در لیست معرفی رستوران های رامسر، رستوران مظاهری در صدر قرار دارد، این رستوران با ظاهری ساده و زیبا، علاوه بر غذاهای ایرانی، غذاهای محلی نیز طبخ می کند. از معروف ترین غذاهای محلی این رستوران می توان به انواع خورش های محلی، میرزاقاسمی و انواع ماهی ها اشاره کرد.

7- رستوران برادران

رستوران برادران رامسر

رستوران برادران رامسر

از رستوران برادران نیز به عنوان بهترین رستوران رامسر یاد می شود. از مهم ترین ویژگی های این رستوران می توان به قیمت مناسب، غذای با کیفیت و فضای زیبای آن اشاره کرد. در رستوران برادران انواع غذاهای ایرانی و محلی با بهترین کیفیت سرو می شود.

8- رستوران کوثر

رستوران کوثر رامسر

رستوران کوثر رامسر

این رستوران در مجاورت هتل کوثر قرار دارد و می توان از آن به عنوان بهترین رستوران رامسر نام برد. اگر قصد دارید که رستوران و محل اقامتتان نزدیک به هم باشد، ما به شما هتل و رستوران کوثر را معرفی می کنیم. در صورتی که هتل کوثر را برای اقامت انتخاب کردید، رستوران کوثر نزدیک ترین رستوران به محل اقامتتان خواهد بود. شما در این رستوران می توانید از انواع کباب ها و غذاهای ایرانی لذت ببرید.

اپلیکیشن میز با معرفی رستوران های رامسر و معرفی بهترین مکان های گردشگری، می تواند راهنمای خوبی برای یک سفر هیجان انگیز باشد. همچنین میز با انجام قرعه کشی از میان فعال ترین کاربران خود به صورت دوره ای، هدایای ارزشمندی را برای شما عزیزان در نظر گرفته است.

کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستم و در حوزه استارتاپ‌های آی‌تی فعالیت می‌کنم. شروع کاری من با تولید محتوا در زمینه گردشگری و برندینگ شروع شد و تصمیم گرفتم یه پیشرفتی تو زندگی خودم ایجاد کنم این شد که در سال 1397 به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ در هلدینگ دانش بنیان آریانا فعالیت حرفه‌ای خودم رو شروع کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *