18 April, 2024
اجاره فضای تبلیغاتی

 

شهر اهواز یکی از زیباترین شهر های ایران است که به دلیل آداب و رسوم خاصی که دارد، به عنوان یکی از قطب های گردشگری ایران محسوب می شود. در کنار مکان های تفریحی و گردشگری، غذاها و نوشیدنی های مخصوص شهر اهواز بسیار معروف است. در ادامه به معرفی بهترین رستوران های اهواز می پردازیم تا اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید با استراحت در یک رستوران معروف، به خاطرات خوب خود بیافزایید. همچنین می توانید با مراجعه به سایت میز و نصب اپلیکیشن آن از تخفیفات و شرایط رستوران های اطراف محل اقامت خود اطلاع کسب نمایید.

رستوران گردان امپراطور

معرفی رستوران های اهواز -رستوران گردان امپراطور

معرفی رستوران های اهواز -رستوران گردان امپراطور

رستوران امپراطور یکی از لوکس ترین و زیباترین رستوران های شهر اهواز محسوب می شود که با معماری زیبا و امکانات رفاهی بالایی که دارد، طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. رستوران گردان امپراطور در هشتمین طبقه از برج ای تی قرار دارد و در آن انواع غذاهای سنتی، ایرانی، فرنگی و دریایی سرو می شود. شما در این رستوران علاوه بر دریافت یک غذای با کیفیت می توانید از تماشای منظره زیبای شهر نیز لذت ببرید. رستوران امپراطور، جزء رستوران های گران اهواز محسوب می شود و معمولا برای مهمانی های ویژه و خاص انتخاب مناسبی است.

آدرس: اهواز، پاسداران، برج آی تی

تلفن: ۰۶۱۴۴۴۲۰۰۵

رستوران خیمه

معرفی رستوران های اهواز-رستوران خیمه

معرفی رستوران های اهواز-رستوران خیمه

رستوران خیمه با فضایی ساده و دلنشین و غذاهایی با کیفیت، به عنوان یکی از بهترین رستوران های اهواز شناخته می شود.‌ پخش موسیقی دلنواز جنوبی به همراه عطر غذا های محلی، سبب تمایز این رستوران با سایر رستوران های اطراف شهر شده است. مردم شهر اهواز معتقدند که غذا های سنتی رستوران خیمه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. خیمه نزدیک ترین رستوران به فلکه ساعت است و بین ساعات ۱۱ ظهر تا ۱۱ شب مشغول به فعالیت می باشد. پارکینگ اختصاصی، فضای باز، اینترنت رایگان و موسیقی زنده از اصلی ترین امکانات این رستوران محسوب می شود.

آدرس: اهواز، امانیه، بین فلکه سه گوش و فلکه ساعت، رو به روی دادگستری

تلفن: ۰۶۱۳۳۳۶۲۷۱۸

رستوران سنتی قصر ضیافت

معرفی رستوران های اهواز-رستوران سنتی قصر ضیافت

معرفی رستوران های اهواز-رستوران سنتی قصر ضیافت

رستوران قصر ضیافت با معماری سنتی و فضایی زیبا، بهترین مکان برای صرف یک وعده غذایی محسوب می شود. این رستوران به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد، جزء یکی از بهترین رستوران های اهواز می باشد و با کیفیت ترین غذا های محلی و عربی را داراست؛ همچنین سینی های مخصوص این رستوران سنتی از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است. رستوران قصر ضیافت نزدیک ترین رستوران به پارک شهر بازی است و در رده رستوران های اقتصادی اهواز قرار دارد. سنتی بودن این رستوران باعث شده است که در آن انواع نوشیدنی های گرم نظیر چای و قهوه نیز سرو شود. فضای سنتی، پرسنل خوب و قیمت های اقتصادی از مهم ترین ویژگی های رستوران قصر ضیافت است.

آدرس: اهواز، بزرگراه آیت الله بهبهانی، مقابل پارک شهر بازی

تلفن: ۰۶۱۳۲۲۲۶۶۱۱

رستوران کاکتوس سبز

معرفی رستوران های اهواز-رستوران کاکتوس سبز

معرفی رستوران های اهواز-رستوران کاکتوس سبز

رستوران کاکتوس سبز یکی دیگر از بهترین رستوران های اهواز می باشد که به دلیل کیفیت بالا و فضای دلنشین، بسیار مورد استقبال مردم اهواز و مسافران این شهر قرار دارد. این رستوران دارای دو فضای داخلی و بیرونی است که بسته به انتخاب خودتان می توانید از آن استفاده نمایید. تنوع منوی رستوران کاکتوس سبز بسیار بالاست و می توان در آن انواع غذا های ایرانی، فرنگی و دریایی را پیدا کرد. از جمله امکانات عمومی این رستوران می توان به  صندلی کودک، اینترنت رایگان، سیستم تهویه هوا، رزرو تلفنی و فضای باز اشاره کرد. ساعت کاری رستوران کاکتوس، ۱۱ تا ۱۶ و ۱۹ تا ۱ بامداد می باشد و حق سرویس آن ۱۰ درصد است. قیمت این رستوران کمی گران است که با توجه به کیفیت مطلوب غذا بسیار منطقی است.

آدرس: اهواز، کیانپارس،  فلکه اول، جنب سازمان آب و فاضلاب

تلفن: ۰۶۱۳۳۳۳۳۸۸

رستوران باغ فیروزه

معرفی رستوران های اهواز-رستوران باغ فیروزه

معرفی رستوران های اهواز-رستوران باغ فیروزه

رستوران باغ فیروزه با ظرفیتی حدود ۱۲۰ نفر و فضایی زیبا و آرام، یکی از بهترین رستوران های اهواز است و بهترین مکان برای قرار های دو نفره، خانواده و میهمانان ویژه محسوب می شود. این رستوران معروف، یکی دیگر از نزدیک ترین رستوران ها به محدوده کیانپارس است و بدون هیچ گونه محدودیت زمانی می باشد. منوی اصلی این رستوران، انواع کباب و دیزی است و دیزی مخصوص و غذای مخصوص باغ فیروزه، به عنوان پر طرفدارترین غذا های این رستوران شناخته می شوند. ساعت کاری این رستوران بین ۱۱ تا ۱۶ و ۱۹ تا ۲۴ است و دارای ۱۰ درصد حق سرویس می باشد.

آدرس: اهواز، کیانپارس، بین خیابان ۱۴ و ۱۵ غربی

تلفن: ۰۶۱۳۳۳۸۳۷۹۰

رستوران سنتی خان دایی

معرفی رستوران های اهواز-رستوران سنتی خان دایی

معرفی رستوران های اهواز-رستوران سنتی خان دایی

همان طور که از اسم رستوران پیداست، خان دایی یکی از سنتی ترین رستوران های شهر اهواز است و دارای منویی شامل انواع کباب ها، خورش ها و دیزی می باشد. چیدمان زیبا، تخت های سنتی و فضای دل انگیز این رستوران، سبب تمایز آن با سایر رستوران های اطراف شده است. پرسنل مودب و صمیمی، رزرو تلفنی و اینترنت رایگان از بارزترین ویژگی های رستوران سنتی خان دایی به شمار می آیند. دیزی و کوبیده مخصوص خان دایی از معروف ترین غذا های این رستوران است.

آدرس: اهواز، زیتون کارمندی، خیابان فاضل

تلفن: ۰۶۱۳۴۴۵۴۱۶۹

کافه رستوران زهره

معرفی رستوران های اهواز-کافه رستوران زهره

معرفی رستوران های اهواز-کافه رستوران زهره

کافه رستوران زهره از دو طبقه مجزا تشکیل شده است که طبقه بالای آن به صورت رو باز می باشد و بهترین مکان برای صرف شام محسوب می شود. منوی این کافه رستوران شامل انواع غذا های ایرانی و فست فودی است. همچنین در کافه رستوران زهره انواع نوشیدنی های سرد و گرم نیز ارائه می گردد. این رستوران همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۱ بامداد به صورت یکسره مشغول به فعالیت است و ساعت کاری متفاوت آن باعث شلوغی این رستوران نسبت به سایر رستوران های اطراف شده است.

آدرس: اهواز، زیتون کارمندی، خیابان زهره، نبش بوعلی، مرکز خرید زهره، طبقه چهارم

تلفن: ۰۶۱۳۴۴۹۲۹۰۵

رستوران هوژان

معرفی رستوران های اهواز-رستوران هوژان

معرفی رستوران های اهواز-رستوران هوژان

اگر به دنبال یک مکان دنج و آرام برای صرف یک شام یا ناهار دو نفره هستید، رستوران هوژان بهترین انتخاب است. این رستوران کوچک و دلنشین، یکی دیگر از معروف ترین رستوران های شهر اهواز است که با تنوع منویی که دارد تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد. در رستوران هوژان انواع غذا های ایرانی و محلی سرو می شود، اما استیک معروف ترین غذای این رستوران است. ساعت کاری این رستوران ۹ صبح تا ۱۶ و ۱۷ تا ۲۴ می باشد.

آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان ۲۱ غربی، فاز دوم

تلفن: ۰۶۱۳۳۹۱۰۰۶۵

مکان های نام برده شده، جزء بهترین رستوران های شهر اهواز هستند و از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند. شما با استفاده از سامانه میز می‌ توانید از آدرس نزدیک ترین رستوران به محل اقامت خود مطلع شوید.

کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستم و در حوزه استارتاپ‌های آی‌تی فعالیت می‌کنم. شروع کاری من با تولید محتوا در زمینه گردشگری و برندینگ شروع شد و تصمیم گرفتم یه پیشرفتی تو زندگی خودم ایجاد کنم این شد که در سال 1397 به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ در هلدینگ دانش بنیان آریانا فعالیت حرفه‌ای خودم رو شروع کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *