18 April, 2024
معرفی بهترین رستوران های رشت

آشنایی با بهترین رستوران های رشت

اجاره فضای تبلیغاتی

 

یکی از مواردی که در سفرهای تفریحی، افراد به آن توجه بسیار دارند استفاده از امکانات، خدمات و لذت بردن از طعم غذاهای بومی منطقه  مورد نظر است. همچنین کیفیت رستوران های ارائه دهنده ی خدمات از اولویت های توریست ها و مسافران می باشد. وجود محلی مشخص برای پارک وسیله نقیله، قرار داشتن نزدیکترین رستوران در منطقه ای چشم نواز و سرویس دهی مناسب و به موقع از مواردی است که در انتخاب رستوران ها حائز اهمیت است. به طور کلی به دلیل گسترش فضای آنلاین، افراد قبل از استفاده از خدمات یک رستوران در شهر مهمان، ابتدا به جستجو در فضای مجازی و مشاهده ی فضای رستوران و سرویس های خدماتی آن می پردازند. به عنوان مثال برای یافتن رستورانی مناسب در شهر زیبای رشت، با جستجوی بهترین رستوران های رشت به مقایسه و انتخاب رستوران در این شهر می پردازند.

معرفی بهترین رستوران های رشت

شهر رشت از بزرگ ترین شهرهای استان گیلان می باشد و به همین دلیل، یافتن آدرس در این شهر کمی مشکل است. شما می توانید برای دریافت آدرس بهترین رستوران های اطراف اقامتگاه خود از اپلیکیشن میز استفاده کنید. در ادامه با چند مورد از بهترین رستوران های شهر رشت آشنا خواهیم شد.

رستوران شور کولی

 

رستوران شور کولی، عرضه کننده انواع غذاهای اصیل شهر گیلان می باشد. این رستوران محلی با فضایی ساده و معمولی، غذاهایی خوشمزه و ظروف سنتی و زیبا، حس و حالی وصف ناشدنی را به میهمانان می بخشد. آشپزان این رستوران، بانوان گیلانی هستند و در منوی رستوران می توان انواع غذاهای محلی نظیر کباب ترش، خورش ترشی واشی، میرزا قاسمی و … را با بهترین کیفیت و طعم خانگی یافت. اگر قصد خوردن یک غذای اصیل گیلانی را دارید، رستوران شور کولی بهترین انتخاب است.

آدرس رستوران شور کولی: گلسار، ابتدای بلوار وحید

تلفن تماس: ۰۱۳۳۲۱۲۱۷۴۹

رستوران شکم الملوک

 

شکم الملوک یکی از بهترین رستوران های رشت است که توسط کارآفرینی به نام میلاد خلیل زاده تأسیس شده است. این رستوران پر آوازه، با دکوری  زیبا و منحصر به فرد، میز و صندلی های رنگی، گلدان های ساده ی تزئینی و غذاهایی با کیفیت و خوشمزه، طرفداران بسیاری دارد و جوجه کباب ترش از معروف ترین غذاهای آن است.

آدرس رستوران شکم الملوک: رشت، بلوار منظریه، هتل بزرگ کادوس

تلفن تماس: ۰۱۳۳۳۳۶۵۰۷۵

رستوران رازقی

 

رستوران رازقی یکی دیگر از رستوران های رشت است که بسیار مجلل و لوکس می باشد. این رستوران علاوه بر غذاهای محلی، غذاهای ایرانی و فرنگی متنوعی را سرو می کند. رستوران محلی از منوی صبحانه هم برخوردار است. تنوع منوی این رستوران بسیار بالا است به طوری که می توانید از میان ۱۲۰ نوع غذا، غذای مورد علاقه ی خود را سفارش دهید. همچنین در این رستوران، موسیقی زنده نیز اجرا می شود. قیمت غذاهای این رستوران در مقایسه با سایر رستوران ها کمی گران تر است، اما با توجه به کیفیت و فضای سالن، کاملا توجیح شده است.

آدرس رستوران رازقی: گلسار نبش خیابان ۱۲۳

تلفن تماس: ۰۱۳۳۳۷۲۳۳۲۲

رستوران گلسار رشت

 

معرفی بهترین رستوران های رشت-رستوران گلسار

یکی از قدیمی ترین رستوران های شهر رشت، رستوران گلسار رشت می باشد. از ویژگی های برجسته این رستوران، می توان به حفظ کیفیت غذایی در تمام سال های خدمت رسانی اش اشاره کرد. بر خلاف تصور بسیاری افراد به دلیل قدمت این رستوران از ظرف های ستنی و بعضا رنگی خبری نیست، اما غذاهای سنتی و محلی آن از محبوبیت خاصی هم بین مردم شهر رشت و هم گردشگران برخوردار است.

آدرس رستوران گلسار: گلسار، بلوار سمیه، داخل خیابان ۱۲۶

تلفن تماس: ۰۱۳۳۳۷۲۱۹۰۰

رستوران حسن رشتی

 

معرفی بهترین رستوران های رشت-رستوران حسن رشتی

در انتخاب نام این رستوران، خلاقیت بسیاری بکار رفته است، به طوری که باعث ایجاد حس نزدیکی در مخاطب می شود. این رستوران، یک نمونه از بهترین رستوران های رشت می باشد که به دلیل استقبال زیاد از آن، اخیرا اقدام به افتتاح شعبه ی جدیدش در شهر بزرگ تهران کرده است. قیمت مناسب و کیفیت غذایی آن از دلایل محبوبیت این رستوران است.

آدرس رستوران حسن رشتی: میدان توشیبا، بلوار امام خمینی، نبش کوچه فرشته

تلفن تماس: ۰۱۳۳۳۶۱۵۳۸۳

ستوران سنتی دوران

 

معرفی بهترین رستوران های رشت-رستوران دوران

رستوران سنتی دوران، یکی از قدیمی ترین و بهترین رستوران های رشت می باشد که علاوه بر کیفیت بالا از قیمت های بسیار مناسبی برخوردار است. رستوران دوران فضای کوچکی دارد، اما نسبت به رستوران های اطراف از جای پارک خوبی بهره مند است. دیزی سنگی، خوشمزه ترین و معروف ترین غذای این رستوران است.

آدرس رستوران سنتی دوران: رشت، بلوار رشتیان

تلفن تماس: ۰۱۳۳۳۵۸۴۷۲۳

رستوران هنرمندان

 

معرفی بهترین رستوران های رشت-رستوران هنرمندان

رستوران هنرمندان رشت، علاوه بر منوی غذاهای محلی و ایرانی، دارای منوی فست فود نیز می باشد. این رستوران که ترکیبی از یک رستوران مدرن و سنتی است، نزدیکترین رستوران به جاده ی انزلی محسوب می شود و یکی از رستوران های مورد استقبال هنرمندان کشورمان است. در رستوران هنرمندان، موسیقی به صورت زنده اجرا می شود.

آدرس رستوران هنرمندان: رشت، کیلومتر ۸ جاده انزلی

کباب سرای حاج حسین رشت

 

معرفی بهترین رستوران های رشت-رستوران حاج حسین

همان طور که از نامش پیداست، محبوبیت این رستوران در مقایسه با رستوران های اطراف به دلیل ارائه نوع کباب و کیفیت بالای آن است. همچنین این کباب سرا از رستوران های به نام شهر رشت تلقی می شود.

آدرس رستوران حاج حسین رشت: خیابان شریعتی، کوچه بانک ملی، جنب پل آهنی.

تلفن تماس: ۰۱۳۳۳۳۴۰۸۱۹

رستوران محرم

 

رستوران محرم یکی از شلوغ ترین و معروف ترین رستوران های شهر رشت می باشد که دارای غذاهای متنوع بسیاری است. انتخاب غذا در این رستوران به دلیل تنوع و طعم عالی، کار بسیار سختی است. نزدیکترین رستوران به مرکز شهر، رستوران محرم می باشد.

آدرس رستوران محرم: بلوار امام

تلفن تماس: ۰۱۳۳۳۶۶۶۰۹۰

شهر رشت به دلیل گردشگران بسیاری که دارد، دارای انواع رستوران های بزرگ و کوچک است. غذاهای شهرهای شمالی ایران، یکی از لذیذترین و پرطرفدارترین غذاها میان گردشگران و خود مردم محلی  این شهرهاست که به دلیل نزدیک بودن به دریای خزر، تنوع غذایی آن را چند برابر کرده است. موارد ذکر شده، تعدادی از با کیفیت ترین و نزدیکترین رستوران ها به شهر رشت می باشد. شما می توانید با نصب اپلیکیشن میز و استفاده از نقشه ی دیجیتال آن، از رستوران های اطراف خود مطلع شوید. همچنین به کمک میز می توانید از شرایط و تخفیفات نزدیکترین رستوران به خود، آگاه شوید.

کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستم و در حوزه استارتاپ‌های آی‌تی فعالیت می‌کنم. شروع کاری من با تولید محتوا در زمینه گردشگری و برندینگ شروع شد و تصمیم گرفتم یه پیشرفتی تو زندگی خودم ایجاد کنم این شد که در سال 1397 به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ در هلدینگ دانش بنیان آریانا فعالیت حرفه‌ای خودم رو شروع کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *