18 April, 2024

کسب و کارهای برگزیده

اجاره فضای تبلیغاتی

 

سلام!
سلام به شما مدیر محترم کسب و کار که در سخت ترین شرایط بازار،کسب و کار خودتونو حفظ کردین و با جون و دل تلاش می‌کنید تا آینده‌ای بهتر در مسیر پیشرفت کسب و کارتون داشته باشید. امروزه پیشرفت تکنولوژی آنچنان تغییراتی در زندگی ما ایجاد کرده که اگر بخوابیم و بعد از 2 سال بیدار شیم حال اصحاب کهف بهمون دست میده! تکنولوژی مثل غولی دوست داشتنی همه چیز و تغییر داده، از سفارش غذا گرفته تا گرفتن تاکسی، خرید، آموزش، ثبت نام و … ما معتقدیم که همه کسب و کارها میتونن از این تغییرات سهم ببرند تا شانس بقا و پیشرفت در کسب و کارشون رو داشته باشند، تنها کافیه که بخوان!
در اپلیکیشن میز که مرجع معرفی کسب و کارهاست و بیش از یک میلیون کسب وکار رو از سراسر ایران با نمایش مکانشون روی نقشه معرفی میکنه، به پاس حسن انتخاب و همراهی صاحبین مشاغل و با کمک نظر کاربران یا همون مشتریان بالقوه و بالفعل کسب وکارها، طرحی رو شروع کردیم به نام «کسب و کار برگزیده» تا هم صاحبان مشاغل با روحیه و انگیزه بیشتر قدم در راه تکنولوژی محور شدن کسب و کار خودشون بردارند و هم کاربران و مشتریانی که تکنولوژی سبک زندگی اونا رو تغییر داده از کسب و کارهایی که عمری مشتری اون بودن فاصله نگیرن و همواره در جمع مشتریان بالقوه کسب و کارها باشند.
خب بهتره شما دوست عزیز و صاحب کسب و کار هم دست به کار بشین، قطعاً شما هم می‌تونین یکی از برگزیدگان میز باشید.

کسب و کار برگزیده چیست؟

اپلیکیشن میز برای انتخاب کسب و کارهای برگزیده معیارهایی داره که تماماً از نظر کاربران نشأت میگیره، تا هم صاحبان مشاغل، کسب و کار خودشونو محک بزنن و هم مشتریان، بهتر و راحت تر با بهترین ها و اولین‌های کسب کارها در منطقه جغرافیایی خودشون در هر حوزه آشنا بشن. پس برگزیده شدن چیزی نیست جز نظر مشتریان شما و این یعنی مشتری مداری و اثرگذارترین و ماندگارترین روش تبلیغ.

چطوری برگزیده شویم؟

برای برگزیده شدن کسب و کار شما در جمع خانواده بزرگ و یک میلیونی کسب و کارهای اپلیکیشن میز، باید نگاه ویژه ای به میز کسب و کار خودتون داشته باشین، شما باید ضمن تکمیل اطلاعات صفحه کسب و کارتون، با دعوت از دوستان و مشتریان خودتون برای دانلود اپلیکیشن میز از اونا بخواین تا کسب و کار شما رو دنبال کنند (به علاقه مندی هاشون اضافه کنن) به شما برابر نظر خودشون ستاره یا همون امتیاز بدن و نظر خودشون رو درباره کسب و کار شما ثبت کنن.

قاعدتاً هر چقدر میز کسب و کار شما از نظر ارائه اطلاعات از محصول یا خدمات شما کامل‌تر باشه و هر چه شما دنبال کننده‌های بیشتری داشته باشین و کاربران نظرات بهتری نسبت به کسب و کار شما به اشتراک بذارن، شما شانس بیشتری دارید که برگزیده بشین

اگه برگزیده بشم کسب و کار من چطوری متحول میشه؟

هر کسب و کاری برای معرفی و توسعه خودش نیاز به تبلیغ داره و چه تبلیغی بهتر از این که شما از نظر مشتریان (کاربران اپلیکیشن میز) انتخاب شده باشین. کسب و کار برگزیده به صورت کاملاً رایگان تبلیغ میشه و در اول لیست نمایش داده میشه. شما شانس اینو دارین که مشتریان بیشتری بگیرین و فروش شما افزایش پیداکنه

میز به من چی میده؟

  • اپلیکیشن میز برای کسب و کارهای برگزیده هدایای ارزشمندی در نظر گرفته:
  • قرار گرفتن در لیست کسب کارهای برگزیده
  • طراحی و ارسال لوح کسب و کار برگزیده از دید کاربران اپلیکیشن میز و ارسال اون برای شما
  • معرفی کسب و کار شما در پیج های اپلیکیشن میز در شبکه های اجتماعی
  • چاپ طرح مکان کسب و کار برگزیده در یکی از روزنامه های کثیر الانتشار

اینم شماره ما که اگر سؤالی مونده از ما بپرسین وجواب بگیرید:  59-88665157-021

پس دست به‌کار بشین و به کسب و کار خودتون با یک حرکت ساده رونق بدین و شک نکنید که یکی از عوامل رکود اقتصادی و بقول خودمونی کسادی بازار عدم همراهی اکثر کسب و کارها با روند تکنولوژی و مقاومت در برابر تغییراته پس شما جزو اون دسته که سرسختانه در برابر تغییرات مقاومت می کنند نباشید و حساب کار خودتونو جدا کنید.

اپلیکیشن میز حامی کسب و کار شماست.

اشتراک‌گذاری

کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستم و در حوزه استارتاپ‌های آی‌تی فعالیت می‌کنم. شروع کاری من با تولید محتوا در زمینه گردشگری و برندینگ شروع شد و تصمیم گرفتم یه پیشرفتی تو زندگی خودم ایجاد کنم این شد که در سال 1397 به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ در هلدینگ دانش بنیان آریانا فعالیت حرفه‌ای خودم رو شروع کردم.

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *